Benden-DEVAM ET


Hissediyor musunuz siz de bilmiyorum? Her an değişiyor ve dönüşüyoruz. İyiye veya kötüye. Direksiyon bizde, nereye kıracağımız bize bağlı. Bazen iyi olmasını istesek de sanki bir yağmur yağıyor da araba kayıyor, elimizde olmadan yoldan çıkıyormuş gibi oluyoruz. Evet bu doğru, insanız bazen kontrolü kaybedebiliriz ve bu anlarda zorlandığımız da çok muhakkak. Olacak hepsi, olacak tabi, bazen direksiyon yamulacak da. Önemli olan tamamiyle kontrolü yitirecek denli büyük hatalar yapmamak. Hata ne aslında biliyor musun? Hata, bizim bakış açımızda, gördüğümüzde yada sana şöyle söyleyeyim görmek istediğimizde.
Kendi kendine çok mu konuşuyorsun, kafanda durmadan bişeyler mi dönüyor, bir çıkmazda mısın? Acılar içinde mi kıvranıyorsun? Önce düşünceni değiştir, aklından geçenler için kendini biraz zorla. Hayatımız konuştuklarımız ve düşündüklerimizle o kadar ilgili ki.
Bir şeylerin ağır olması, gecikmesi, her istediğimizin istediğimiz zaman olmaması, yada istediğimiz bir yere istediğimiz zaman da varamamanı dert etme. Pes etme. Devam et. Çalışmanın mutlaka karşılığı vardır. Yavaş yavaş da olsa mutlaka sonuç vardır sonunda.
Bir yerde okumuştum geçenlerde; 'Yeniden Diriliş' adında bir bitki varmış. Bu bitki senelerce çöllerde (100 yıl) oradan oraya sürüklenirmiş. Ama bu zaman sonunda küçücük bir su birikintisine rastladığında ve kısa süreli yağmurla birlikte kök salar hatta çiçek bile açarmış. Bazen ibret almamız için sadece doğaya bakmamız bile yeterli.
Diyorum ki yani asla pes etme, asla yılma, biliyorum hayat çok zor olabiliyor, bazen ben de senin gibi çok zorlanıyorum ama ilerlemeye devam ediyorum.
Sevgilerle.

40 yorum:

  1. hayat o kadar güzel kiiii de mi yaa :)

    YanıtlaSil
  2. O bitki ayrık otu diye biliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrık otu ile ilgili bir bilgim yok ama internetten 'Yeniden Diriliş Bilgisi' adı ile aratırsanız belgeseller var.

      Sil
  3. Düşmekten korkma, yürümeye devam et. Hayat her şeye rağmen güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet her şeye rağmen yürümeye devam etmek ve çabalamak...

      Sil
  4. Ne güzel anlatmışsınız. Evet ara sıra yolumuzu kaybediyoruz hepimiz. Ama sonra toparlanmak tabii ki bizim elimizde. Teşekkürler bu keyifli paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet her seye rağmen yol alabilmek güzel bir şey.

      Sil
  5. KEŞKE DÜŞÜNCELERİ DEĞİŞTİRMEK ÖYLE KOLAY OLSAYDI.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünce değiştirmek için bakış açısı değiştirmek gerekli, yukarıda belirttiğim gibi. Yani bize bağlı ama kolay değil tabiki.

      Sil
    2. KATILIYORUM, ÇOK TEŞEKKÜRLER.

      Sil
  6. Pes etmek asla çözüm olmamali. Herşeyi denemeli 😊

    YanıtlaSil
  7. Evet asla pes etmemeli mutlaka bir çıkış yolu vardır iyi gözlemlemek gerekir ve zaman herşeyi halleder bırakalım gitsin dertlerimizi gökyüzüne...

    YanıtlaSil
  8. Pes etmek hiçbir zaman çözüm değildir. Yazın çok güzel olmuş.. :)

    YanıtlaSil
  9. Hayat güel de az da insanları güzelleştirebilsek ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. Selamlar blogunu takipteyim sende blogumu takip edim yazılarıma göz atarsan sevinirim :)

    YanıtlaSil

  11. Blogunuz oldukça dolu ve profesyonelce sizi takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz sizi de beklerim.Sağlıcakla Kalın.

    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. İyi çalışmalar, Yaratıcı Düşünce'' ana fikrini anlatan kısa hikayemi okumak ve değerli yorumlarla katkıda bulunmak üzere sizi blogumda görmek isterim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. Blogunuzu sık sık ziyaret ediyorum.Oldukça dolu ve yararlı emeğinize sağlık.Zaman
    ayırmak isterseniz,yeni açtığım blogumu takip ederseniz çok mutlu olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Yeni yıl sizler için sağlık, mutluluk ve huzurla dolu bir yıl olsun; Yeni yılınız kutlu olsun. Sevgilerle.:)

    YanıtlaSil
  15. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  16. Çok faydalı bir bilgilendirme, çocuk yetiştirme kendini yetiştir başlıklı yazıma yapmış olduğunuz güzel yorum için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  17. Zaman herkesi değiştirir çünkü hayat değişim içindir...

    YanıtlaSil
  18. Bloğunuzu takipteyim! Çok güzel yayınlarınız var. Severek okuyorum. Bende sizi bloğuma beklerim.
    https://yusufakmann.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. Yazınız çok faydalı oldu benim için internet de yaptığım işlerden vazgeçmek üzereydim blogunuza denk geldim bende pes etmicem

    YanıtlaSil
  20. hello dear sir/madam
    I read your blog Benden-DEVAM ETfor a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Hyderabad

    YanıtlaSil

Benden-DEVAM ET

Hissediyor musunuz siz de bilmiyorum? Her an değişiyor ve dönüşüyoruz. İyiye veya kötüye. Direksiyon bizde, nereye kıracağımız bize bağlı...