Benden- HERKESİN ZAMANI FARKLI AKAR



İnsan hayatı garip bir serüven. Bu dünya kendini dinleyebilenlerin dünyası, kendini tanımaya çalışanların. Herkesin zamanı farklı akıyor...

Zamanında üzülüp telaşlandığım şeyler oldu hayatta, hepimizin vardır. Hala da oluyor. Diğer insanlara bakıp bakıp, bazı şeylere geç kaldığımı düşünüp boş yere çırpınmışım. Zamanımız farklı akıyor birbirimizden, farklı zamanlarda büyüyor tohumlarımız, farklı zamanlarda çiçek açıyor. Kiminin saat üçte, kiminin ki beşte. Peki geç mi sence? Değil bana göre. Olması gerektiği zamanda oluyor, doğa ile aramızda böyle bir bağ var. O zorlama, uydurulmaya çalışılmış bir şeyi asla kabul etmiyor.

Demliyoruz kendimizi zamanla, mayalanıyoruz dura dura. Tam mayalanmadan olunmaz, kimi erken kimi daha sonra ama asla geç olmayan bir zamanda. İçimize bakarsak dura dura, sakin olursak ateşin başında ve mayamızda da iyilik varsa,  vakti geldiğinde oluyor her şey.

Ama burada sadece bir nokta var, dikkat etmek gereken: Kendini tanımak, fikrimce. Kendini tanımaya çalış, Ve sonra cesaret et. Cesaret birçok şeyin ilacı, başlangıcı.

Tabi ki bunların hepsi bana göre öyle.

Ve beni dinginleştiren cümle: Herkesin zamanı farklı akar.

Telaşlandığım zamanlarda tekrarlıyorum içimden.












15 yorum:

  1. HAYAT BÖYLE BİR ŞEY İŞTE. HERKESE FARKLI DAVRANIR.

    YanıtlaSil
  2. Çok doğru bir tesbit. Çok güzel düşünülmüş. Gerçekten de herkesin zamanı farklı akıyor. Kimisi yirmisinde akıllı başlı, kimi kırkında hala çocuk.

    YanıtlaSil
  3. eveet öyle tabiii :) aslında zamandan soyutlamak lazım kendimizi yaaa. zaman işte sadece bir matematik. zamansız olmak iyidiiiir :) algı konusu tabiii :) duruma göre hızlı veya yavaş geliyoo :) sonuç değil süreç seversek zamandan kurtuluruz sanıyoom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süreç sevmek de hemen olmuyor, ancak fark ediyor kendini insan. İroni yaptım:)) Sürecin hemen sevilememesi de zaman alan bir şey.
      Bu arada bloguna ulaşamıyorum, neden ki acaba?

      Sil
    2. bilmem ki ay herkes ulaşıyo ki yaa. du adresi de yazayım bak :)

      https://sadevederin.blogspot.com/

      Sil
    3. heey kitaplarım var piyasada da baktım kitapyurdunda gözükmüyoo, bu internet şirketleri ile yayınevleri anlaşamıyo bazen ondandır. şirketler, yayınevlerine para göndermeyince galiba yayınevleri de onlara kitap göndermiyo. bizim ülkede ne doğru ki zaten. ama baktım şimdi, kitaplarım nette biçok yerde var, bkm de gördüm şimdi. insancıl kitabevinde beş kitabım da var onu da gördüm. insancıl, ankara ve eskişehirde kitabevleri sanırımsam. kitap yurdu, idefiks, dr, bunlarla hep sıkıntılı yayınevleri genelde :) ya bizde herşey sıkıntı yanii. kitaplarım var piyasada yani. sadece bilgin olsun diye söledim işteee :)

      Sil
  4. bi ara blogunun saatini düzeltseneee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakayım ben bi ona, hiç farkında bile değildim, sağol.

      Sil
  5. Çok doğru tesbitler. Hepimiz için doğru zaman farkli 🙂

    YanıtlaSil

Benden-DEVAM ET

Hissediyor musunuz siz de bilmiyorum? Her an değişiyor ve dönüşüyoruz. İyiye veya kötüye. Direksiyon bizde, nereye kıracağımız bize bağlı...