Benden - NE GARİP BİR ŞEYSİN



Evi, arabası olmayanları, dolgun maaşlı meslek gruplarından olmayanları, çocuğu özel okula gitmeyenleri, her gün çeşit çeşit giyinmeyenleri, kadınlar için zengin kocası olmayanları, erkekler için eli yüzü düzgün, her gün çeşit çeşit giyinen karısı olmayanları artık dövüyorlar biliyor musunuz?

Sosyal medya da boy boy fotoğrafların altına kendi orada güzel göründüğü için değil de aslında önemli bir konuya vurgu yapmak için fotoğraf paylaştığını düşündürttüğünü zannedebilen sevimli arkadaşlarımızı, çocuğunun güzel bir fotoğrafını paylaşıyormuş gibi yapıp arka tarafta özenle çocuğun tüm odasını yada yeni aldığı bilmem kaç liralık oyuncağını da tesadüfen karede çıkmış gibi gösteren gönül gözü yüksek arkadaşlarımızı,  her fotoğrafın altına bilmem kim gelmiş hoşgelmiş - böyle olduğunda şöyle olduğu doğrudur kalıplarını (artık sosyal medya aleminde kalıp oldular çünkü) yada "susuyorum ama her şeyin farkındayım" şeklinde habire birbirine giydiren zeki arkadaşlarımızı hayatınızın bir parçası yapmıyor musunuz? Ayy ne kadar da fesatsınız, kıskanıyor musunuz yoksa siz onları?

İş yerinde milleti gözetlemekten kendine bakamayanları, her konuda kendini nimetten sayanları, herkesi ne olursa bağrına basanları, idare edeceğim derken sürekli birilerinin mağdur olmasını kabullenenleri anlayamıyor musunuz? Sanırım sizin biraz aklınız kıt.

Üstüne vazife olmayan işlere kalkıştıysan, yazıyorsan mesela. Nereden çıktı canım, her şeye de el atıyorsun sen, yapsa kocası yapardı onun.

Serviste sürekli kitap okuduğunuz için "akademik olan benim, sen benden daha çok okuyorsun" deyip durumu komik bulan arkadaşınızı anlayamıyorsanız, siz kendinize yakışanı yapmamışsınızdır.

Her şey de ne kadar pahalı deyip, dökülen evinin piyasası bu oluduğu için dünya paralar kira istemiyor musun? Sen gerçekten zam salaksın. Hayatta ne yaparsa insan kendisi yapıyor sonuçta istese çok iyi paralar kazanabilirdi.

Hiçç boşuna donup kalma öyle garip olan sensin! Ne hassas ne garip bir şeysin!

Geçen bir arkadaşımla konuşurken bana "Bu zamanın insanı değiliz" demişti. "Değiliz" dedim...Ve eklemiştim; "Hassas olmak çok zor " Hakikaten de öyle, bazen kendime karşıdaki balıkçı teknesine bakar gibi bakıyorum.

Ne kadar yaş alırsam alayım hiçbir zaman değişemeyeceğimi anladım. Değişememek ile anlatmak istediğim alışamamak! Benim için önemli olan değerlerin çoğu insanın önemsemediğini sadece kendini ve maddelerini önemsediğini biliyorum.  Sanırım artık hayatta her şeyini hatta tüm mutluluklarını maddiyata bağlayan  insanlarla, aldığı hiç bir nesnenin kendisini tatmin edemeyip almaya devam edip aldığı zaman da mutsuz, alamadığı zaman da mutsuz insanlarla, bir nesneden mutluluk bekleyen insanlarla, hayatta sadece kendini önemseyip empati kurmayan insanlarla, akademik üstünlük taslamaya çalışan insanlarla, arkadaşının başarısını ve mutluluğunu sessizlikle karşılayan insanlarla, giydiği kıyafet yada yaptığı iş sebebiyle kendini herkesten çok nimetten sayan insanlarla muhattap olmak istemiyorum.

Hayat çok kısa ve benim artık sadece gerçek olan şeyler için enerjim var.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benden-DEVAM ET

Hissediyor musunuz siz de bilmiyorum? Her an değişiyor ve dönüşüyoruz. İyiye veya kötüye. Direksiyon bizde, nereye kıracağımız bize bağlı...