Benden-YIL BİTERKEN


Günler geçiyor, aylar, yıllar...Bu yılın da sonuna geldik.
Ne olursa olsun, her yeni yıl mutlaka yeni bir umut hepimiz için. Her bitiş yeni başlangıçlar için güzel bir sebep. Çünkü insanız ve umut edebilmemiz için hep bir sebebimizin olması gerekiyor.
Her biten şeyin ardından olduğu gibi bu yıl da biterken, içsel muhasebeleri vardır hepimizin mutlaka. Türlü türlü sıkıntılar, hayal kırıklıkları, güçsüzlükler...Bunlarla birlikte alınan yeni kararlar.
Son yılları düşündükçe ne kadar zor zamanlar yaşıyoruz, ne zor yıllar. Hep birlikte bu zamanların zorluğundan şikayetçiyiz, bunda hem fikiriz. Büyüdükçe mi bilmiyorum ama hayat çok ağır. Duyarsızlık ve yüzeysellik diz boyu. Görüyoruz ve yaşıyoruz. İnsanların yardıma ihtiyacı olduğunu görüp çekip gidiyor biraz ötedeki kediye yardım ediyoruz. (Kedilere yardım etmeyelim anlamına gelmiyor tabiki) Bu bir iç rahatlatma yöntemi, farkında olmadan yapılan.
Yaşamak, yaşayabilmek, bağlı olduğumuz kalıplardan, şimdiye kadar ebeveynlerimizden veya çevremizden kopyaladığımız, farkında olmadan içselleştirdiğimiz tarzdan sadece bizi biz yapacak olanları seçip yeniden doğmak ve defalarca daha doğmak, asıl yaşamak fikrimce. İnsanın kendi olmadan yaşadığı,  olduğu yere çivilediği hayatı akıp gitmekte aslında...Bu çok acı.
Bu yıl için daha çok kendim olabilmek adına sadece şöyle dileklerim var:
Daha çok farkında olmak istiyorum, daha çok  görmek...
Daha vicdanlı olmak istiyorum...
Daha duyarlı olmak istiyorum...
Daha sevgi dolu olmak istiyorum...
Daha iyi bir anne, daha iyi bir eş, daha iyi bir evlat, daha iyi bir kardeş, daha iyi bir dost olmak istiyorum...
Daha çok okumak istiyorum, daha çok okutmak istiyorum...
Daha çalışkan olmak istiyorum...
Sanatla ilgilenmek istiyorum...
Ellerimin ve gönlümün yardıma daha açık olmasını diliyorum...
Daha da vatansever olmak istiyorum...
Ve tüm insanlığın da bunları istemesini diliyorum.
Hepimize mutlu seneler olsun.




2 yorum:

  1. Ne güzel dilekleriniz var öyle umarım 2020 yılına hepsini gerçekleştirmiş olarak girersiniz 2019 yılı sizin yılınız olması dileğimle sevgiler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım hepimizin dilekleri gerçekleşsin.

      Sil

Benden-DEVAM ET

Hissediyor musunuz siz de bilmiyorum? Her an değişiyor ve dönüşüyoruz. İyiye veya kötüye. Direksiyon bizde, nereye kıracağımız bize bağlı...