Çocuk Kitapları- SESİNİ ARAYAN PAPAĞAN OSCAR- COURTNEY DICMAS



Bugün sizlere 4 yaşindaki kızımın kitapliğından seçtiğim bir kitabı tanitmak istiyorum. Kitaplığı diyorum çünkü evimizdeki kitaplığın en alt rafını boşalttık ve uzun zamandan beri o raf kızıma ait. Bu fikir kızımında çok hoşuna gitti. Kitaplarını daha çok sahiplenmesini sağladı.

Gelelim neden çocuk kitabı da tanıttığıma; okuma alışkanlığının küçük yaşta kazandırılması gerektiğini düşünüyorum. Bu yüzden ara ara çocuk kitabı paylaşımı da yapacağım.

Bu akşam bu fotoğrafı çekmeden önce kızımla yaprak baskısı yaptık. Sonbahar için çok güzel bir etkinlik. Haftasonu teyzesi ile topladığı kurumuş yaprakları sulu boya ile renk renk boyadık. Sonra bir resim kağıdına baskı yaptık. Çok hoşuna gitti hatta okuluna götürmek üzere çantasına koyduk.

Kızımın en çok sevdiği kitaplardan biri olan Oscar'ı geçen yıl almıştım. Artık neredeyse ezberinde. 2,5 yaş ve üzerine uygun,ince ve rengarenk. Kitapta yer alan resimler de yazara ait.

Kahramanımız Oscar, şehirde(Paris) yaşayan bir papağandır. Yaşadığı evde sürekli aynı sesleri çıkarmaktan sıkılır ve ertesi gün açık olan pencereden, diğer sesleri keşfetmek için kaçar. Hikayenin devamında, Oscar'ın dışarıda duyduğu yeni sesleri ve kendi sesini keşfetmesini okuyoruz.

Kitapta, çocukların da taklit etmeye bayıldıkları bir çok sese yer verilmiş. Resimler harika. Bayılıyorum çocuk kitaplarına.

Marsık Kitap'ın bir yayını olan Sesini Arayan Papağan Oscar'ı tüm anne babalara çocuklarına almalarını tavsiye edebilirim.

Miniklere keyifli dakikalar.😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benden-DEVAM ET

Hissediyor musunuz siz de bilmiyorum? Her an değişiyor ve dönüşüyoruz. İyiye veya kötüye. Direksiyon bizde, nereye kıracağımız bize bağlı...